Reklamácia tovaru
Na všetok nami predávaný tovar poskytujeme záruku 24 mesiacov. Táto záruka začína platiť v deň prevzatia zásielky objednávateľom.
Čo robiť v prípade reklamácie tovaru.
Tovar ktorý nám zašlete na reklamáciu musí byť očistený, zbavený všetkých prípadných nečistôt a hygienicky nezávadný. Spoločnosť AULANKO, s.r.o. je oprávnená tovar určený na reklamáciu neprevziať pokiaľ nebude spĺňať hygienické štandardy alebo bude obsahovať nečistoty.
- Poškodený tovar zabaľte tak aby nemohlo dôjsť k jeho poškodeniu počas prepravy.
- K tovaru pribaľte vyplnený reklamačný formulár, ktorý si môžete stiahnuť tu.
- Balík nezasielajte na dobierku, takúto zásielku nevieme prevziať a bude vrátená k odosielateľovi.
Odporúčame balík pri vyššej cenovej hodnote zasielať poistený, v prípade poškodenia počas prepravy budete môcť balík reklamovať u prepravnej spoločnosti.
Adresa pre zaslanie:
AULANKO, s.r.o.
Jegorovova 37
Banská Bystrica
974 01
O vyriešení reklamácie vás budeme informovať e-mailom na zvolenú adresu najneskôr do 30 dní.